Traficul rutier din Emirate

Standard

  

  Din toate timpurile oamenii au prezentat fobii pentru anumite lucruri, fie ca este vorba de temerile clasice precum claustrofobia (frica de spatii inchise), arahnofobia ( teama de paianjeni) sau de frici bizare care pot consuma toata energia umana, ducand individul in pragul disperarii precum neofobia (frica de noutate).

   Si cum din nou nu puteam fi eu cea care face exceptie de la regula generala, in ultimul an am dezvoltat o fobie cat se poate de ciudata si care ma tine cu sufletul la gura de cate ori ies din casa….si anume frica de traficul rutier. Avand in vedere ca in ultimele luni ale anului trecut am avut parte de  3 accidente rutiere, primele din toata viata mea si sper ca si ultimele am inceput sa dardai numai la ideea ca trebuie sa iesim cu masina din parcare.

  Din pacate pentru mine cum deplasarea fara masina in Dubai imi este aproape imposibila  si sunt absolut dependenta de sot sau de taxi, inainte sa ies pe usa casei incep sa-mi spun rugaciunile in speranta ca nu voi avea parte de vreun incident neplacut. Regulile de circulatie fiind aproape inexistente si circulandu-se la fel ca pe o strada din India sau Egipt este o adevarata aventura sa fii sofer in Emirate. Indienii in general sunt cei care fac traficul insuportabil, oamenii astia n-au auzit si ei de semnalizare cand depasesc, de viteza minima/maxima,nu tu reguli, nu tu atentie sau respect in trafic conduc masinile precum conduc elefantii. Dar cosmarul meu cel mai mare il reprezinta soferii de taxi, care exact sunt in majoritate tot indieni si pe care ii doare practic la palarie ca ar putea provoca vreun accident sau ca incurca teribil circulatia, uneori provocand adevarte ambuteiaje pentru ca raman sa se holbeze la vreun amic de aceasi etnie care a avut si cea mai mica defectiune a masinii.

  Ma dispera numai gandul de circulatie bara la bara sau ca din senin de pe o strada libera ar putea sa iti apara de nicaieri un nebun gonind cu o viteza naucitoare precum si ideea ca vreun maniac decide sa treaca pe banda ta fara a semnaliza in timp ce tu ai cel putin 80 km/h.

  Si eu care ziceam ca traficul din Romania este disperant…ei bine am ajuns sa visez la strazile noastre pline de gropi dar cu muuulte reguli de circulatie.

Leave a Reply

