Atentie camile!

Standard

    Poate acest semn de circulatie vi se pare incredibil si credeti ca este doar o gluma. Ei bine este cat se poate de posibil sa va treziti atunci cand conduceti in zona de desert, inca nedezvoltata a Dubaiului, cu niste cocosate taindu-va calea.

    Si eu am crezut la inceput ca este o gluma sau sunt niste semne uitate din vremuri demult apuse, insa tocmai in ziua in care m-am lasat convinsa de sot sa imi dezvolt si eu ca tot omul talentele ascunse de soferita, aveam sa  descopar cum un numar de camile care traversau linistite strada  or sa ma lase muta de uimire.

     In timp ce conduceam masina sotului prin desert cu “uimitoarea” viteza de 30 km/h, mainile intepenite pe volan strangandu-l in palme de parca ar fi fugit undeva si cu inima cat un purice sa nu fac vreo miscare gresita, dar in acelasi timp plina de bucurie ca in sfarsit m-am apucat  de invatat tainele soferiei din senin sotul imi spune sa trag pe dreapta, deoarece niste fiinte cocosate au decis sa iasa la plimbare in aceeasi zi si pe acelasi drum ca mine. Zis si facut am tras pe dreapta si am sarit ca glontul din masina, noroc cu sotul care a tras frana de mana si a apasat butonul de avarii, pentru ca eu eram mult prea fascinata de camilele uimitoare si de aventura lor “turistica” din mijlocul strazii. Asa ca repede am fugit sa le admir si sa le fac poze, trebuia sa imortalizez acel moment si bine am facut.

      Chiar daca acum ma intorc din cand in cand pe acelasi drum in speranta ca voi avea parte iar de aceeasi scena incredibila plec dezamagita pentru ca nicio camiluta nu-mi mai taie calea….. sau poate s-au speriat saracele de cum conduc, in fine cel putin retraiesc cu zambetul pe buze acel moment de neuitat .

 

Leave a Reply

