De la creme la uleiuri naturale

Standard

Demult imi doream sa gasesc solutia perfecta pentru hidratarea pielii,fara riscul ca in 10 ani sa arat precum o camila batrana.Si intr-un final am gasit-o datorita unei bune prietene , Any, care a  descoperit-o inaintea mea.Solutia este inlocuirea definitiva a cremelor pline de parabeni care ataca pielea cu uleiurile naturale de argan,migdale,susan si masline.Dar si cu acestea trebuie avut grija ,pentru ca nu tot ce se vinde pe piata este 100% natural si ti se poate intampla , daca nu esti atent poti ajunge sa folosesti un ulei la fel de daunator pentru pielea ta ca o crema.

Cand am inceput sa folosesc prima data uleiul de masline in locul lotiunii de corp am ramas uimita de cat de “insetata” de hidratare era pielea mea .Am renuntat pana si la exfoliantele de corp/fata din comert si folosesc un exfoliant facut in casa din miere,ulei de masline,apa de trandafiri si zahar.In ceea ce priveste fata nu am gasit hidratant mai bun decat uleiul de argan sau batrana alifie de galbenele.

Solutiile cosmetice naturale ,precum si o alimentatie sanatoasa si o portie buna de ras in fiecare zi ne poate garanta fiecareia dintre noi un aspect placut si tanar atunci cand ajungem la numeroase primaveri.

2 responses »

  1. Esti o scumpa Rania!
    Continua tot asa si nu vei arata niciodata ca o “camila batrana” :))))).

    Bafta la blogareala ❤

Leave a Reply

